tisdag 21 april 2015

Sista Natten!

Sista natten på länge jag sitter och kan titta på min son när han somnar och sådär småpratar med en som småbarn gör ibland.
Imorgon lämnar jag dig i våldet hos för mig främmande människor.
Tanken är att vi sedan ska ses var tredje vecka och då blir det korta små stunder.
För många är detta främmande, för en del har det hänt många gånger, andra förstår ingenting av hur det fungerar.
Men det jag kan säga är att tänk er själva att lämna bort det finaste ni har skapat tillsammans med den människa ni älskat och älskar mest på jorden till någon ni inte vet ett dugg om och som ni ska lita på tar hand om ert älskade liv.
Att inte veta hur du kommer må när du ropar på mig men jag inte kan svara, det gör så ont i mig, för jag vet att den dagen kommer.
Att när du trillar och slår dig och vill att pappa ska trösta dig så finns jag inte där, det gör också så ont i mig.
Att inte kunna ligga och mysa med dig på kvällar och mornar och du ligger och drar i pappas hår, det lilla som finns på huvudet, eller när du kliar pappa på ryggen, det kommer jag sakna enormt!
Att inte ha någon att prata med i bilen eller sjunga för och dansa med det kommer kännas i benen och i stämbanden, där kommer det tystna och benen kommer nog bli lite stela igen.
Du kommer att vara så oerhört saknad Albin och det kommer aldrig att gå att ta tillbaka det vi kommer att missa med varandra, vi får bara hoppas på att du någongång kan förlåta pappa för allt detta du får genomlida och utsättas för!
Pappa älskar dig så fruktansvärt mycket♥!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar