torsdag 23 april 2015

Som jag saknar dig!

Andra dagen jag är utan dig min älskade son Smiley frown känns tungt än, tryck över bröstet och ett brustet hjärta.
Tänker på dig hela tiden och undrar såklart hur du har det där borta? Vad har ni gjort idag? Hur mår du, kan du någonstans förstå att detta inte är ditt fel att det blivit så här?
Att vi gör allt vi kan för att vi snart är enade igen på något sätt hoppas jag att du förstår att detta var inte något enkelt att gå igenom, att lämna bort dig så till främmande människor.
Att vi en dag kan prata om det och du kanske då förstår lite bättre vad det var som hände den 22 April 2015.
Jag gissar och hoppas att du sover nu, men som den busunge du är så vet jag att du ibland kan vara ganska pigg vid denna tiden;)


Albin om du hör mig, så vill jag att du ska veta att jag tänker på dig dygnet
runt och jag kommer aldrig sluta älska dig, eller kämpa för att få dig hem igen!
Smiley heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar