onsdag 1 april 2015

Umgänge

Idag kom papper på hur ofta jag ska få träffa min son framöver efter det att han skolats in i foster familj, vilket han ska göras på mindre än tre veckor.

Var tredje vecka 4 timmar ska jag få träffa mitt eget barn, som varit med mig 24/7 i lite mer än ett år nu. Som är så fäst vid både mig och dom i vår omgivning. Hans far och morföräldrar finns inte alls med i hans umgänge framöver enligt vad soc har planerat, personer som betyder oerhört mycket för honom.

Trots att man nu inte träffat oss på 8 månader så anser man att detta är det bästa ur min sons perspektiv.
Detta övergår mitt förstånd fullständigt.

Jag kommer inte att ge mig om jag så ska behöva sitta på gatan utanför så ska min son träffa mig betydligt oftare än en gång var tredje vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar